شرایط سفارش محصول
- برای سفارش هر محصول به صفحه فروشگاه رفته و کالای مورد نظر خود را به سبد خرید اضافه کنید.
- در هر خرید می توانید یک یا چند کالا را در یک سبد خرید سفارش داده و خریداری کنید.
- شما می توانید تمام کالاهای نمایش داده شده در فروشگاه را به سبد خرید اضافه کرده و خریداری کنید، در صورتی که آن کالا در حال حاضر موجود نباشد یا به تعداد کافی برای خرید شما وجود نداشته باشد می توانید در بخش پرسش و پاسخ درباره محصول یا بخش ارتباط با کارشناسان فروش سفارش خرید خود را ثبت کنید.پس از مدت کوتاهی کارشناسان ما با شما تماس گرفته و درمورد خرید آن محصول شما را راهنمایی خواهند کرد.
- برای کامل شدن سفارش باید سبد خرید خود را تسویه کنید. برای این کار به سبد خرید رفته و جزییات سفارش شامل مشخصات دقیق سفارش، تعداد کالاها، قیمت و تخفیف ها، آدرس صورتحساب و آدرس تحویل کالا و دیگر اطلاعات خواسته شده را بررسی و کامل کنید.در نهایت باید مرحله پرداخت فاکتور را انجام داده و کد پیگیری دریافت کنید. تنها سفارش های پرداخت شده و دارای کد پیگیری سفارش معتبر محسوب شده و پردازش خواهد شد.
- در صورتی که کالاهای سفارش داده شده به تعداد درخواست شده در فروشگاه موجود باشد پس از تکمیل سفارش، پردازش سفارش به سرعت انجام شده و در پایان کالاهای خریداری شده با شیوه ارسالی که انتخاب کرده اید برای شما ارسال خواهد شد. چنانچه نوع یا تعداد کالایی که سفارش داده اید دقیقا با موجودی انبار منطبق نباشد کارشناسان پشتیبانی با شما تماس گرفته و در مورد زمان دقیق موجود شدن کالا ها و پردازش سفارش، شما را راهنمایی خواهند کرد.
- نام، مشخصات و تصاویر کالاهای درج شده در فروشگاه مستقیما از شرکت ها و کالاهای تولید کننده محصولات دریافت شده است و هنگام درج در سایت نهایت دقت برای درج درست آنها اعمال شده است با این وجود ممکن است در اثر اشتباه خط تولید کارخانه یا بخش ارسال فروشگاه محصولی که دریافت می کنید دارای اختلاف جزیی با آنچه که در سایت دیده اید باشد. در این صورت جای نگرانی نیست و با تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه می توانید فرایند برگشت سفارش را انجام داده و به صورت رایگان کالا را برگشت داده و کالایی که انتظار دارید را دریافت کنید.
- در شرایط خاصی امکان اضافه کردن یک یا چند کالای جدید به سفارش تایید شده قبلی وجود دارد. اگر به محض پرداخت و ثبت یک سفارش، تصمیم گرفتید کالای جدیدی بخرید و آنرا هم همزمان با سفارش قبلی و در یک پروسه ارسال کالا تحول بگیرید، باید سفارش جدید را در کمتر از 2 ساعت از سفارش قبلی ثبت کرده و پس از ثبت سفارش نیز حتما با کارشناسان پشتیبانی ما در این مورد گفتگو و هماهنگی کنید.
شرایط ارسال محصول
- برای ارسال سفارش ها به هر نقطه از ایران هیچ محدودیتی وجود ندارد. شما می توانید هر تعداد کالا را با هر وزن و ابعادی سفارش داده و آن را در آدرس دلخواه خود در هر نقطه از ایران تحویل بگیرید.
- زمان تحویل و هزینه تحویل سفارش ها بر اساس وزن و اندازه محصولات و توسط شرکت های تحویل دهنده (پست، تیپاکس، باربری و غیره) تعیین می شود. فروشگاه تعهد می نماید که سفارش ها با حداقل قیمت و در سریعترین زمان به دست خریدار برسد، اما تغییر در شیوه کار شرکت های تحویل دهنده می تواند بر این فرآیند تاثیر بگذارد.
- برای ارسال دقیق و درست سفارش ها، حتما می بایست در هنگام ثبت سفارش خرید آدرس دقیق و درست ثبت شده باشد. چنانچه به دلیل درج آدرس اشتباه یا غیر دقیق، تاخیری در تحویل کالاها به وجود بیاید یا شرکت تحویل دهنده نتواند کالا را تحویل دهد و مجبور به برگرداندن آن به فروشگاه شود، مسئولیت این تاخیر به وجود آمده و هزینه ارسال دوباره بر عهده مشتری خواهد بود.
- به منظور حفظ سلامت فیزیکی کالاهای خریداری شده، فروشگاه محصولات سفارش داده شده را در بسته بندی اصلی خود همراه با یک بسته بندی اضافه (مثلا جعبه کارتنی) برای مشتریان ارسال خواهد کرد. چنانچه تعداد کالاهای سفارش داده شده زیاد باشد، کالاها به گونه ای بسته بندی و ارسال خواهند شد که در زمان جابجایی و ارسال هیچ آسیبی نبینند. با این وجود در صورتی که در فرآیند تحویل کالایی دچار آسیب فیزیکی شود، مشتریان می توانند با بخش پشتیبانی سایت تماس گرفته و خسارت به محصول را گزارش نمایند. پشتیبانی سایت در سریعترین زمان ممکن بررسی دلیل ایجاد خسارت و نحوه جبران آن را بررسی کرده و به شما اطلاع رسانی خواهد کرد.
- در هنگام بسته بندی و ارسال سفارش ها، نهایت دقت ممکن برای ارسال دقیق و درست سفارش ها اعمال خواهد شد. چنانچه خریدار پس از تحویل گرفتن سفارش متوجه شود که کالایی را به اشتباه سفارش داده، یا نیازی به آن ندارد، می تواند با بخش پشتیبانی تماس گرفته و موضوع را مطرح کند تا فرآیند بازگشت محصول آغاز شود. بدیهی است در این حالت پرداخت هزینه های لازن برای برگشت محصول و ارسال دوباره کالای جدید بر عهده مشتری خواهد بود.
- شرکت های تحویل دهنده سفارش ها (پست، تیپاکس، چاپار، باربری و دیگر شرکت ها) جزیی از فروشگاه نبوده و تنها یک شرکت طرف قرارداد فروشگاه برای تحویل سفارش به مشتریان می باشند. هرگونه عملکرد نامناسب در فرآیند تحویل کالا یا عملکرد نامناسب پرسنل این شرکت ها خارج از تعهد و مسئولیت فروشگاه بوده و مشتریان باید اعتراض خود را به شرکت تحویل دهنده اعلام کنند. در صورت بروز چنین مشکلی کارشناسان پشتیبانی ما شما را در مورد فرآیند پیگیری و رفع مشکل راهنمایی خواهند کرد.